Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Плисенко Г. П. 
Еволюція теорії брендингу як фактор формування конкурентних переваг на ринку освітніх послуг / Г. П. Плисенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 18(2). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_18%282%29__10
  Повний текст PDF - 264.271 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Плисенко Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Плисенко Г. П. Еволюція теорії брендингу як фактор формування конкурентних переваг на ринку освітніх послуг / Г. П. Плисенко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 18(2). - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_18(2)__10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Плисенко Галина Павлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського