Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Чукурна О. П. 
Технологія цінового позиціонування брендів / О. П. Чукурна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(4). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17%284%29__18
  Повний текст PDF - 382.311 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чукурна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чукурна О. П. Технологія цінового позиціонування брендів / О. П. Чукурна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(4). - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(4)__18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чукурна Олена Павлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського