Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Баюра В. І. 
Сегментація ринку як внутрішня складова маркетингової діяльності / В. І. Баюра // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 16(1). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_16%281%29__13
  Повний текст PDF - 272.406 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Баюра В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Баюра В. І. Сегментація ринку як внутрішня складова маркетингової діяльності / В. І. Баюра // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 16(1). - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_16(1)__13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського