Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Андрєєва Н. М. 
Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15%285%29__11
  Повний текст PDF - 570.072 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрєєва Н.
  • Зіньковська Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(5)__11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрєєва Наталя Миколаївна (економічні науки)
  • Андрєєва Наталія Миколаївна (економічні науки)
  • Зіньковська Дар'я Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського