Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15%285%29__11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(5). - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(5)__11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |