Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Губарєва Ю. А. Аромамаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживача / Ю. А. Губарєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 14(1). - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_14%281%29__17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Губарєва Ю. А. Аромамаркетинг як інструмент впливу на поведінку споживача / Ю. А. Губарєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 14(1). - С. 61-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_14(1)__17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |