Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Федорова Т. А. Основы управления проектами на базе маркетинговой бизнес-модели 3.0 / Т. А. Федорова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 13(4). - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_13%284%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорова Т. А. Основы управления проектами на базе маркетинговой бизнес-модели 3.0 / Т. А. Федорова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 13(4). - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_13(4)__24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |