Соболєва М. В. 
Теоретичні підходи до визначення впливу реклами на стан конкурентного середовища галузі / М. В. Соболєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(1). - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10%281%29__3
  Повний текст PDF - 490.368 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Соболєва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Соболєва М. В. Теоретичні підходи до визначення впливу реклами на стан конкурентного середовища галузі / М. В. Соболєва // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(1). - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10(1)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Соболєва Марина Валеріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського