Наукова періодика України | Науковий вісник Херсонського державного університету | ||
Тарасова І. І. Маркетингова стратегія як інструмент підвищення експортного потенціалу підприємства харчової промисловості / І. І. Тарасова, Д. А. Маруняк, О. О. Маценко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(7). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8%287%29__15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасова І. І. Маркетингова стратегія як інструмент підвищення експортного потенціалу підприємства харчової промисловості / І. І. Тарасова, Д. А. Маруняк, О. О. Маценко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(7). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(7)__15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |