Наукова періодика України Науковий вісник Херсонського державного університету


Тарасова І. І. 
Маркетингова стратегія як інструмент підвищення експортного потенціалу підприємства харчової промисловості / І. І. Тарасова, Д. А. Маруняк, О. О. Маценко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(7). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8%287%29__15
  Повний текст PDF - 367.886 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тарасова І.
  • Маруняк Д.
  • Маценко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тарасова І. І. Маркетингова стратегія як інструмент підвищення експортного потенціалу підприємства харчової промисловості / І. І. Тарасова, Д. А. Маруняк, О. О. Маценко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(7). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(7)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тарасова Ірина Ігорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського