Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Горинь Я. О. 
Формування маркетингової конкурентної стратегії вищого навчального закладу / Я. О. Горинь, М. О. Горинь // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 710-711. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_710-711_20
  Повний текст PDF - 519.73 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горинь Я.
  • Горинь М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горинь Я. О. Формування маркетингової конкурентної стратегії вищого навчального закладу / Я. О. Горинь, М. О. Горинь // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 710-711. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_710-711_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горинь Ярина Орестівна (економічні науки)
  • Горинь Марта Орестівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського