Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Огородник К. А. Сучасні тенденції розвитку глобального маркетингу / К. А. Огородник // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 694-695. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_694-695_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Огородник К. А. Сучасні тенденції розвитку глобального маркетингу / К. А. Огородник // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 694-695. - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_694-695_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |