Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Кулаковська А. С. Роль відділу маркетингу у забезпеченні ефективної роботи підприємств хлібопекарської галузі України / А. С. Кулаковська // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 150-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кулаковська А. С. Роль відділу маркетингу у забезпеченні ефективної роботи підприємств хлібопекарської галузі України / А. С. Кулаковська // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2014. - Вип. 681. - С. 150-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2014_681_32. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |