Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Буднікевич І. М. Основні напрямки визначення суті маркетингу в некомерційній сфері / І. М. Буднікевич, М. М. Руденко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 669-671. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_669-671_26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Буднікевич І. М. Основні напрямки визначення суті маркетингу в некомерційній сфері / І. М. Буднікевич, М. М. Руденко // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 669-671. - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_669-671_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |