Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Бондар А. О. 
Аналіз класичних і сучасних методів маркетингових досліджень / А. О. Бондар // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_35
  Повний текст PDF - 293.629 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондар А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондар А. О. Аналіз класичних і сучасних методів маркетингових досліджень / А. О. Бондар // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2013. - Вип. 650-652. - С. 189-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2013_650-652_35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондар Андрій Олегович (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського