Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Жаворонков В. О. 
Маркетинг територій: інституціональний підхід / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_7
  Повний текст PDF - 291.282 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жаворонков В.
  • Соковніна Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жаворонков В. О. Маркетинг територій: інституціональний підхід / В. О. Жаворонков, Д. М. Соковніна // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2012. - Вип. 623-626. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2012_623-626_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Жаворонков Володимир Олександрович (економічні науки)
  • Соковніна Діана Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського