Наукова періодика України Науковий вісник Чернівецького університету


Городецька І. 
Стилістичні фігури в рекламних слоганах як засоби реалізації інформативної та персуазивної функцій реклами / І. Городецька // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 720. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_720_15
  Повний текст PDF - 1.494 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Городецька І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Городецька І. Стилістичні фігури в рекламних слоганах як засоби реалізації інформативної та персуазивної функцій реклами / І. Городецька // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 720. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_720_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Городецька Ірина Василівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського