Наукова періодика України | Науковий вісник Чернівецького університету | ||
Городецька І. Стилістичні фігури в рекламних слоганах як засоби реалізації інформативної та персуазивної функцій реклами / І. Городецька // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 720. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_720_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Городецька І. Стилістичні фігури в рекламних слоганах як засоби реалізації інформативної та персуазивної функцій реклами / І. Городецька // Науковий вісник Чернівецького університету : Германська філологія. - 2014. - Вип. 720. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnugf_2014_720_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |