Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Ereshko A. 
Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / A. Ereshko, O. Kerekeshа // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 6. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_6_4
Розглянуто проблему маркетингових досліджень, їх становлення та сучасні тенденції за умов інформаційно-технологічної революції на території України. На підставі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел висвітлено розвиток маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. Увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень за умов можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження та наведено основні переваги їх використання, та подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту.
  Повний текст PDF - 179.536 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ereshko A.
  • Kerekeshа O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ereshko A. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / A. Ereshko, O. Kerekeshа // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 6. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_6_4.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського