Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Ereshko A. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / A. Ereshko, O. Kerekeshа // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 6. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_6_4 Розглянуто проблему маркетингових досліджень, їх становлення та сучасні тенденції за умов інформаційно-технологічної революції на території України. На підставі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел висвітлено розвиток маркетингових досліджень, а також передумови створення напрямків маркетингових досліджень. Увагу приділено новим технологіям проведення маркетингових досліджень за умов можливостей інтернет-середовища. Розглянуто такий вид маркетингових досліджень як онлайн-дослідження та наведено основні переваги їх використання, та подальші перспективи розвитку даного маркетингового інструменту. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ereshko A. Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives / A. Ereshko, O. Kerekeshа // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 6. - С. 14-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_6_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |