Наукова періодика України | Науковий вісник [Одеського національного економічного університету] | ||
Колотова Н. Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства / Н. Колотова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_3_8 Розглянуто комплекс маркетингу інновацій, визначено його особливості на сучасному етапі економічного розвитку суспільства. Показано, що в комплексі маркетингу інноваційних проектів велике значення відводиться комунікаціям. Для того, щоб визначити значущість маркетингових комунікації за умов інноваційної діяльності увагу приділено механізму формування маркетингових комунікацій інноваційного проекту на різних фазах його життєвого циклу. Виділено ненавмисні маркетингові комунікації - неформальне спілкування учасників проекту з представниками зовнішнього по відношенню до проекту середовища, які за умов інформатизації суспільства набувають все більшого значення. Визначено, що будь-яке маркетингове рішення, що стосується будь-якого "P" комплексу маркетингу інноваційного проекту потрібно аналізувати, в першу чергу, з точки зору тієї комунікації, яка буде породжена цим рішенням. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колотова Н. Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства / Н. Колотова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_3_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |