Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Колотова Н. 
Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства / Н. Колотова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_3_8
Розглянуто комплекс маркетингу інновацій, визначено його особливості на сучасному етапі економічного розвитку суспільства. Показано, що в комплексі маркетингу інноваційних проектів велике значення відводиться комунікаціям. Для того, щоб визначити значущість маркетингових комунікації за умов інноваційної діяльності увагу приділено механізму формування маркетингових комунікацій інноваційного проекту на різних фазах його життєвого циклу. Виділено ненавмисні маркетингові комунікації - неформальне спілкування учасників проекту з представниками зовнішнього по відношенню до проекту середовища, які за умов інформатизації суспільства набувають все більшого значення. Визначено, що будь-яке маркетингове рішення, що стосується будь-якого "P" комплексу маркетингу інноваційного проекту потрібно аналізувати, в першу чергу, з точки зору тієї комунікації, яка буде породжена цим рішенням.
  Повний текст PDF - 281.953 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колотова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колотова Н. Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства / Н. Колотова // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 3. - С. 68-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_3_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського