Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Швагірева В. 
Маркетинговий метод підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. Швагірева, А. Донець, К. Неумоіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 8. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_8_23
Досліджено методи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств, роз'яснюється сутність терміну конкуренції та конкурентоспроможності. Зосереджено увагу на методах аналізу та оцінювання реалізації конкурентоспроможності на підприємстві. Виділено такі системи показників, як кількісні та економічні (якісні). Визначено сукупність різних факторів, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємства. Надано характеристику шляхів підвищення конкурентоспроможності, увагу приділено їх ефективності. Пояснено поняття маркетингу на підприємстві, в якості одного з методів підвищення конкурентоспроможності, що націлений на споживача. Проведено порівняння трактувань маркетингового аудиту. Надано характеристику маркетингових параметрів, що є результатами проведення маркетингового аналізу та на показники яких споживачі звертають увагу в першу чергу.
  Повний текст PDF - 435.783 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Швагірева В.
  • Донець А.
  • Неумоіна К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Швагірева В. Маркетинговий метод підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. Швагірева, А. Донець, К. Неумоіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 8. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_8_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського