![]() | Наукова періодика України | ![]() | Науковий вісник Одеського національного економічного університету |
Швагірева В. Маркетинговий метод підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. Швагірева, А. Донець, К. Неумоіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 8. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_8_23 Досліджено методи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств, роз'яснюється сутність терміну конкуренції та конкурентоспроможності. Зосереджено увагу на методах аналізу та оцінювання реалізації конкурентоспроможності на підприємстві. Виділено такі системи показників, як кількісні та економічні (якісні). Визначено сукупність різних факторів, що впливають на рівень конкурентоспроможності підприємства. Надано характеристику шляхів підвищення конкурентоспроможності, увагу приділено їх ефективності. Пояснено поняття маркетингу на підприємстві, в якості одного з методів підвищення конкурентоспроможності, що націлений на споживача. Проведено порівняння трактувань маркетингового аудиту. Надано характеристику маркетингових параметрів, що є результатами проведення маркетингового аналізу та на показники яких споживачі звертають увагу в першу чергу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Швагірева В. Маркетинговий метод підвищення конкурентоспроможності підприємства / В. Швагірева, А. Донець, К. Неумоіна // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 8. - С. 209-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_8_23.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |