Наукова періодика України Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]


Язвинський Є. 
Шляхи підвищення конверсії в галузі E-COMMERCE для вітчизняних підприємств / Є. Язвинський // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 10. - С. 224-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_10_22
Визначено шляхи підвищення конверсії для будь-яких магазинів, функціонуючих у сегменті B2C and B2B на прикладі найпопулярнішої у світі системи управління контентом - Magento CMS. Проаналізовано проблему та розробку практичних рекомендацій, які позитивно впливатимуть на обсяги збуту, конверсію, повторні та додаткові покупки, кількість відвідувань та повторних відвідувань для сайтів, що працюють на даній системі. Наведено рекомендації стосовно впливу окремих рішень на підвищення показника конверсії. Основними рекомендаціями є постійний пошук інноваційних рішень, тестування, та налаштований зворотній зв'язок з клієнтами, а також переймання передового досвіду західних колег, які є більш обізнані у сфері електронної комерції та використання бенч-маркінгових заходів на шляху вдосконалення власного ресурсу.
  Повний текст PDF - 293.908 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Язвинський Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Язвинський Є. Шляхи підвищення конверсії в галузі E-COMMERCE для вітчизняних підприємств / Є. Язвинський // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2014. - № 10. - С. 224-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2014_10_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського