Наукова періодика України | Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління | ||
Босовська М. В. Методологія формування та розвитку стратегічного партнерства в туризмі / М. В. Босовська // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_4_20 Доведено необхідність стратегічного партнерства між суб'єктами туристичної діяльності як перспективного напряму розвитку інтеграційних процесів підприємств. Це дозволило зробити висновок про необхідність конструктивного наукового переосмислення методології інтегрування на основі стратегічного партнерства, визначення його особливостей, етапів, процесів його реалізації. Cформовано методологічні засади формування та розвитку стратегічного партнерства з використанням процесно-портфельного підходу шляхом структурування та систематизації етапів виконання бізнес-процесів партнерства, з ідентифікацією факторів, критеріїв, показників та узгодження результатів консолідованої діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Босовська М. В. Методологія формування та розвитку стратегічного партнерства в туризмі / М. В. Босовська // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2014. - Вип. 4. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2014_4_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |