Наукова періодика України Наукоємні технології


Пілецька С. Т. 
Категоріальний апарат маркетингового забезпечення інноваційного розвитку транспортних підприємств / С. Т. Пілецька, С. В. Петровська, О. О. Петровський // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 557-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_26
Вирішуючи наукове завдання стосовно розробки теоретико-методичних засад і практичних рекомендацій щодо формування та реалізації маркетингового забезпечення інноваційного розвитку транспортних підприємств, важливо визначити сутність та зміст понять "маркетингове забезпечення", "маркетингове забезпечення інноваційного розвитку", що має важливе наукове і практичне значення, оскільки допоможе сформувати рекомендації щодо організації маркетингового забезпечення інноваційного розвитку у роботі підприємств. Мета дослідження - розроблення категоріального апарату маркетингового забезпечення інноваційного розвитку підприємств. Зазначено, що у теорії і практиці маркетингу термін "маркетингове забезпечення" використовується дослідниками і фахівцями в різноманітних контекстах при описі маркетингової діяльності, але, проте, не несе визначений, погоджений, чітко сприйманий сенс. Цьому терміну надають частковий, суб'єктивний, апелюючий до інтуїтивного сприйняття, додатковий сенс. Обгрунтовано, що під маркетинговим забезпеченням інноваційного розвитку слід розуміти комплексний процес застосування принципів та інструментів маркетингу з метою створення на підприємствах оптимальних умов для пошуку, відбору, освоєння і розповсюдження технологічних, організаційних, управлінських та інших рішень. Грунтуючись на принципах маркетингу і сутності інноваційного розвитку визначено принципи маркетингове забезпечення інноваційного розвитку підприємства: принцип визначеності потрібностей; принцип цілеспрямованості; принцип адаптації; принцип взаємозв'язку. Обгрунтовано, що маркетингове забезпечення інноваційного розвитку дозволяє більш ефективно використовувати інновації та визначає необхідність розробки відповідного механізму. Роль, якого полягає в тому, що даючи орієнтири подальшому розвитку на ринку, він є джерелом інформації для інноваційного розвитку підприємств. Для побудови ефективного механізму необхідно використовувати інформацію, яку отримано на основі проведення маркетингових досліджень ринку, про стан і ступінь задоволення споживчого попиту на інновації, про основних конкурентів і науково-технічний рівень вітчизняної і зарубіжної продукції. Цінність маркетингового забезпечення у здійсненні інноваційного розвитку підприємств дає змогу оцінити його можливості залежно від внутрішніх і зовнішніх умов та тенденцій їх змін, що дозволяє підвищити гнучкість та адаптивність інноваційної діяльності до умов зовнішнього середовища і забезпечити реалізацію інновацій.
  Повний текст PDF - 703.762 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пілецька С.
  • Петровська С.
  • Петровський О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пілецька С. Т. Категоріальний апарат маркетингового забезпечення інноваційного розвитку транспортних підприємств / С. Т. Пілецька, С. В. Петровська, О. О. Петровський // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 557-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського