Наукова періодика України | Новини стоматології | ||
Ципан С. Б. Навчання дітей із аутизмом догляду за порожниною рота методом зорового сприйняття зображень послідовності / С. Б. Ципан, І. І. Якубова, Н. В. Стручек // Новини стоматології. - 2014. - № 4. - С. дій 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ns_2014_4_17 Мета роботи - розробити зображення послідовності дій для навчання догляду за порожниною рота дітей із аутизмом. Зображення послідовності дій слугують для унаочнення кожного етапу в певному процесі чи кожного завдання, яке потрібно виконати. Візуалізація може допомогти дитині навчитися чистити зуби та збільшує ймовірність самостійного виконання процедури чищення. Алгоритм навчання дітей із аутизмом догляду за порожниною рота методом зорового сприйняття з використанням зображень послідовності дій надає дітям можливість навчитися чистити зуби самостійно. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ципан С. Б. Навчання дітей із аутизмом догляду за порожниною рота методом зорового сприйняття зображень послідовності / С. Б. Ципан, І. І. Якубова, Н. В. Стручек // Новини стоматології. - 2014. - № 4. - С. дій 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ns_2014_4_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |