Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Дерев’янко О. Г. 
Інструменти формування репутації підприємства для різних стейкхолдерських аудиторій: PR, IR та GR / О. Г. Дерев’янко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2019. - Т. 25, № 3. - С. 68-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2019_25_3_10
  Повний текст PDF - 382.112 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дерев’янко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дерев’янко О. Г. Інструменти формування репутації підприємства для різних стейкхолдерських аудиторій: PR, IR та GR / О. Г. Дерев’янко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2019. - Т. 25, № 3. - С. 68-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2019_25_3_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського