Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Страшинська Л. В. Маркетингові аспекти розвитку ринку снеків в Україні / Л. В. Страшинська, І. В. Ніколаєнко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_1_10 Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку вітчизняного ринку снеків на підставі динаміки їх виробництва, а також обсягів експорту-імпорту. Визначено основні причини уповільнення зростання ринку з огляду на сучасні тенденції розвитку. Запропоновано практичні рекомендації щодо застосування інструментарію стимулювального маркетингу, завданням якого є пошук методів розвитку і стимулювання попиту на види продукції, які не користуються попитом споживачів, шляхом акцентування уваги на ті характеристики продукції, які максимально відповідають їх зацікавленості та потребам. Це надасть змогу усунути перешкоди на шляху просування продукції снекової групи, змінити ставлення споживачів до цих товарів і стимулюватиме зростання їх продажу в перспективі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Страшинська Л. В. Маркетингові аспекти розвитку ринку снеків в Україні / Л. В. Страшинська, І. В. Ніколаєнко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2017_23_1_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |