Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Головань О. О. Адаптація механізму оцінки лояльності клієнтів у контексті забезпечення ринкових позицій підприємства / О. О. Головань, О. М. Олійник, С. В. Маркова, А. І. Корнієнко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 5. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_5_12 Визначено напрямки адаптації механізму оцінки лояльності клієнтів мережі супермаркетів "Сільпо" в контексті забезпечення його ринкових позицій. Запропоновано шляхи вдосконалення методики SERVQUAL, що надають змогу застосовувати її не тільки для оцінки лояльності клієнтів банків, але й до інших сфер господарювання, зокрема для системи роздрібної торгівлі. Застосування адаптованої методики на практиці та в результаті проведеного опитування надало можливість зробити висновки щодо перспективних напрямків формування лояльності клієнтів мережі супермаркетів "Сільпо" в контексті забезпечення їх ринкових позицій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Головань О. О. Адаптація механізму оцінки лояльності клієнтів у контексті забезпечення ринкових позицій підприємства / О. О. Головань, О. М. Олійник, С. В. Маркова, А. І. Корнієнко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2016. - Т. 22, № 5. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2016_22_5_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |