Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Кучеренко В. М. Формування інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності виноградно-виноробної галузі / В. М. Кучеренко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 5. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_5_9 Зазначено, що сучасний стан виноградарства та виноробства характеризується скороченням загальних площ виноградників, нестабільністю урожайності, загальним падінням виробництва винограду та виноробної продукції. Для досягнення ефективного маркетингу запропоновано концепцію формування цільової інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності аграрної ринкової інституції виноградно-виноробної галузі, яка охоплює різні рівні підприємств як сукупність певним чином підпорядкованих і взаємопов'язаних служб, відділів, розділів, які здійснюють маркетингові функції та інтегровані в галузі за маркетинговими функціями, що пов'язані з товарними і грошовими потоками в системі вирощування, переробки та споживання винограду, виробництва та реалізації виноробної продукції. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кучеренко В. М. Формування інтегрованої організаційної структури маркетингової діяльності виноградно-виноробної галузі / В. М. Кучеренко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 5. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_5_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |