Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Кучеренко В. М. Маркетингові аспекти розвитку виноградно-виноробної галузі / В. М. Кучеренко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 4. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_4_16 Розглянуто аграрні ринкові інституції на рівні конкретної галузі та ринкову інфраструктуру як самостійні об'єкти дослідження, що складаються з різноманітних елементів, кожен із яких виконує свою функцію. Досліджено формування аграрної ринкової інституції виноградно-виноробної галузі (ВВГ), що розглядається як керована виробниками і покупцями соціально-економічна система, яка функціонує за умов правової держави з метою забезпечення якості життя людей відповідно до постійно зростаючих світових стандартів та є сукупністю товарного та грошового обігу. Проаналізовано динаміку основних показників розвитку виноградарства та виноробства в Україні (2010 - 2014 рр.). Визначено сучасні завдання маркетологів, до яких віднесено дослідження кон'юнктури галузевого ринку, підвищення конкурентоспроможності на рівні ринку, його складових і продукції. Зроблено акцент на складових маркетингу аграрної ринкової інституції ВВГ. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кучеренко В. М. Маркетингові аспекти розвитку виноградно-виноробної галузі / В. М. Кучеренко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2015. - Т. 21, № 4. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2015_21_4_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |