Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Мазник Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 51. - С. 190-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_51_27 Досліджено перспективи PR за умов конкуренції, особливостей сучасної PR-діяльності як високоефективного способу організації комунікативного впливу, визначено роль PR у створенні та розвитку іміджу організації та її пропозиції. Доведено, що PR як професійна комунікативна діяльність є процесом формування такої конкурентної переваги, що позначається як символічний капітал. Проаналізовано PR-діяльність як спосіб компенсації зниження продуктивності економічного капіталу за умов технологічного паритету за допомогою подвоєння обміну та цілеспрямованого формування складових пабліцитного капіталу організації-учасниці ринку. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мазник Л. В. Значення PR-технологій для розвитку іміджу сучасних конкурентних пропозицій / Л. В. Мазник, Л. О. Коннова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 51. - С. 190-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_51_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |