Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Скригун Н. П. Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус, Л. О. Коннова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 51. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_51_21 Уточнено сутність економічних категорій "персональний (особистий, прямий) продаж", показана його роль і значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скригун Н. П. Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус, Л. О. Коннова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 51. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_51_21. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |