Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Скригун Н. П. 
Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус, Л. О. Коннова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 51. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_51_21
Уточнено сутність економічних категорій "персональний (особистий, прямий) продаж", показана його роль і значення в системі маркетингових комунікацій, наведено переваги прямого продажу. Виокремлено та деталізовано етапи процесу планування персонального продажу товарів підприємства задля підвищення ефективності його діяльності.
  Повний текст PDF - 759.41 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Скригун Н.
  • Чорноус .
  • Коннова Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Скригун Н. П. Планування персональних продаж в системі комунікаційного міксу підприємства / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус, Л. О. Коннова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2013. - № 51. - С. 148-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2013_51_21.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського