Наукова періодика України | Наукові праці Національного університету харчових технологій | ||
Болотіна І. М. Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі / І. М. Болотіна, О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_7 Розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Болотіна І. М. Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі / І. М. Болотіна, О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |