Наукова періодика України Наукові праці Національного університету харчових технологій


Болотіна І. М. 
Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі / І. М. Болотіна, О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_7
Розглянуто підходи до оцінки брендів, переваги та недоліки використання окремих методів оцінки, особливості використання на практиці.
  Повний текст PDF - 104.578 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Болотіна І.
  • П'янкова О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Болотіна І. М. Сучасні методи оцінки вартості брендів у світі / І. М. Болотіна, О. В. П'янкова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2010. - № 35. - С. 22-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2010_35_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського