Наукова періодика України | Наукові праці МАУП | ||
Рябоконь М. В. Теоретические аспекты формирования маркетинговой политики предприятия / М. В. Рябоконь // Наукові праці МАУП. - 2015. - Вип. 45. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2015_45_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Рябоконь М. В. Теоретические аспекты формирования маркетинговой политики предприятия / М. В. Рябоконь // Наукові праці МАУП. - 2015. - Вип. 45. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2015_45_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |