Наукова періодика України | Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка | ||
Ворначев А. О. Звукова організація в текстах реклами як засіб створення іміджу товару (на матеріалі англомовної реклами автомобілів) / А. О. Ворначев // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2009. - Вип. 20. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2009_20_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ворначев А. О. Звукова організація в текстах реклами як засіб створення іміджу товару (на матеріалі англомовної реклами автомобілів) / А. О. Ворначев // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2009. - Вип. 20. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2009_20_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |