Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Демченко В. 
Андрагогічні домінанти в роботі викладача системи післядипломної педагогічної освіти / В. Демченко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_8
Розкрито специфіку роботи викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти, обґрунтовано необхідність урахування андрагогічних чинників у ході навчання та підвищення кваліфікації дорослих, охарактеризовано особливості освіти дорослих. Охарактеризовано основні андрагогічні принципи, які покладено в основу теорії навчання дорослих – пріоритет самостійного навчання, принцип спільної діяльності, принцип опори на досвід, системність навчання та інші. Детально розглянуто поняття “ораторське мистецтво” і “ораторська діяльність”, традиційні неімітаційні форми занять, які повинні активно використовуватися викладачами в системі післядипломної освіти. Наведено поради та застереження викладачам, лекторам, ораторам, які виступають перед аудиторією. Раскрыта специфика работы преподавателей в системе последипломного педагогического образования, обоснована необходимость учета андрагогических факторов в ходе обучения и повышения квалификации взрослых, охарактеризованы особенности образования взрослых. Охарактеризованы основные андрагогические принципы, которые положены в основу теории обучения взрослых – приоритет самостоятельного обучения, принцип совместной деятельности, принцип опоры на опыт, системность обучения и другие. Подробно рассмотрены понятия “ораторское искусство” и “ораторская деятельность”, традиционные неимитационные формы занятий, которые должны активно использоваться преподавателями в системе последипломного образования. Приведены советы и напутствия преподавателям, лекторам, ораторам, которые выступают перед аудиторией.Specificity of teachers in the system of postgraduate education, the necessity of taking into account andragogical factors in education and training of adults, characterized by features of adult education. To characterize the basic andragogical principles that form the basis of the theory of adult learning – self-study a priority, the principle of joint action, the principle of relying on experience, systematic training, and others. It’s discussed in detail the concept of “rhetoric” and “oratorical activity”, no imitation traditional forms of employment, which should be actively used by teachers in the system of postgraduate education.
  Повний текст PDF - 323.873 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Демченко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Демченко В. Андрагогічні домінанти в роботі викладача системи післядипломної педагогічної освіти / В. Демченко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Демченко В'ячеслав Васильович (педагогічні науки)
  • Демченко Віталій Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського