Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Мурована Н. 
Організаційно-педагогічні умови розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти / Н. Мурована // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_59
Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ за умов післядипломної освіти. Викладено вимоги до забезпечення навчального процесу викладачами закладів ППО та складові системи підвищення кваліфікації керівних кадрів ЗНЗ в трьох площинах: формальній (забезпечується закладами післядипломної освіти), неформальній (здійснюється методичними службами, творчими об’єднаннями, професійними асоціаціями та ін.), інформальній (реалізується власними силами освітян у насиченому інноваційному середовищі). Названо наступні змістові модулі програми курсової підготовки керівників: соціально-гуманітарний, професійний, діагностико-аналітичний. Встановлено андрагогічний характер навчання в системі підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ: відхід від стандартної, уніфікованої організаційної моделі підвищення кваліфікації, реалізація принципів індивідуалізації та диференціації, забезпечення права дорослої людини на самостійний, свідомий вибір мети, змісту, способів і цінностей навчання, зміна характеру суб’єкт-об’єктної взаємодії на суб’єкт-суб’єктні взаємини, гнучкі навчальні програми щодо обсягу та змісту наукової інформації. Розроблено критерії розвитку інноваційної культури керівника ЗНЗ із позицій забезпечення навчального процесу підвищення кваліфікації на змістовому та методичному рівнях. Обоснованы организационно-педагогические условия развития инновационной культуры руководителя общеобразовательных учреждений в условиях последипломного образования. Изложены требования к обеспечению учебного процесса преподавателями заведений ПВО и составляющие системы повышения квалификации руководящих кадров в трех плоскостях: формальной (обеспечивается заведениями последипломного образования), неформальной (осуществляется методическими службами, творческими объединениями, профессиональными ассоциациями и др.), информальном (реализуется собственными силами педагогов в насыщенной инновационной среде). Названы следующие содержательные модули программы курсовой подготовки руководителей: социально-гуманитарный, профессиональный, диагностико-аналитический. Установлен андрагогический характер обучения в системе повышения квалификации руководителей этой категории: отход от стандартной, унифицированной организационной модели повышения квалификации, реализация принципов индивидуализации и дифференциации, обеспечение права взрослого человека на самостоятельный, осознанный выбор цели, содержания, способов и ценностей обучения, изменение характера субъект-обьектного взаимодействия на субъект-субъектные отношения, гибкие учебные программы по объему и содержанию научной информации.The article substantiated organizational and pedagogical basis for the development of the innovation culture director general of educational institution; describes the features of the current process in terms of the postgraduate education.
  Повний текст PDF - 317.707 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мурована Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мурована Н. Організаційно-педагогічні умови розвитку інноваційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної освіти / Н. Мурована // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 197-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_59.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мурована Нонна Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського