Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Коваль Л. 
Підходи до індивідуалізації професійного розвитку майстрів виробничого навчання засобами інформаційних технологій на курсах підвищення кваліфікації / Л. Коваль // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_57
Уточнено зміст поняття “професійний розвиток педагога”. Визначено фактори, що впливають на його розвиток. Виділено основні підходи до індивідуалізації професійного розвитку майстра виробничого навчання на курсах підвищення кваліфікації. З’ясовано роль інформаційно-комунікаційних технологій в індивідуалізації професійного розвитку майстра виробничого навчання. Висвітлено головні цілі, результати та критерії індивідуалізації професійно-педагогічної підготовки: підвищення ефективності професійно-педагогічної підготовки, створення системи освіти, що забезпечує кожному максимальний розвиток його можливостей, здібностей; демократизація навчально-виховного процесу, надання слухачам свободи вибору елементів навчально-виховного процесу; створення умов для навчання та виховання, які б відповідали індивідуальним особливостям і оптимальних для різнобічного розвитку слухачів; формування і розвиток індивідуальності, самостійності та творчого потенціалу особистості. Визначено складові електронних навчально-методичних комплексів на курсах підвищення педагогічної кваліфікації: анотація, перелік модулів і тематичні плани, навчальний посібник (у формі інтерактивної комп’ютерної програми, інтернет-ресурсу), методичні рекомендації та завдання до практичних занять, питання для обговорення на семінарських заняттях, наочні матеріали, тести для самоперевірки знань, глосарій.Уточнены теоретические аспекты понятия “профессиональное развитие педагога”. Определены факторы, влияющие на его развитие. Выделены основные подходы к индивидуализации профессионального развития мастера производственного обучения на курсах повышения квалификации; выяснена роль информационно-коммуникационных технологий в индивидуализации профессионального развития мастера производственного обучения. Освещены главные цели, результаты и критерии индивидуализации профессионально-педагогической подготовки: повышение эффективности профессионально-педагогической подготовки, создание системы образования, обеспечивающей каждому максимальное развитие его возможностей, способностей; демократизация учебно-воспитательного процесса, предоставление слушателям свободы выбора элементов учебно-воспитательного процесса. Названы компоненты электронно-учебных методических комплексов на курсах повышения педагогической квалификации, в частности: аннотация, перечень модулей и тематические планы, учебное пособие (в форме интерактивной компьютерной программы, интернет-ресурса), методические рекомендации и задания к практическим занятиям, вопросы для обсуждения на семинарских занятиях, наглядные материалы, тесты для самопроверки знаний, глоссарий.The questions customize approaches to individualization of professional development in masters of industrial training by means of information technologies on refresher courses. Definition of "professional development of the teacher", and the main factors customize the professional development of the teacher. The role of the information and communication technologies in the individualization of the professional development of the teacher.
  Повний текст PDF - 305.194 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коваль Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коваль Л. Підходи до індивідуалізації професійного розвитку майстрів виробничого навчання засобами інформаційних технологій на курсах підвищення кваліфікації / Л. Коваль // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_57.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коваль Людмила Вікторівна (1960–) (педагогічні науки)
  • Коваль Людмила Вікторівна (педагогічні науки)
  • Коваль Лариса Євгенівна (1971–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського