Вронська В. 
Формування психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Вронська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_53
Проаналізовано шляхи формування психологічної компетентності працівників освітньої сфери в системі післядипломної педагогічної освіти в межах поведінкового підходу. Проаналізовано шістнадцять факторів, які впливали на хід дослідження; інтерпретовано результати та визначено напрями подальшої роботи. Сформульовано та охарактеризовано рівні сформованості психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено психологічний інструментарій, зроблено порівняльний аналіз методик, наприклад: особистісних тестів психічних станів (тест Р. Кеттелла), методики діагностики показників (А. Басса і А. Дарки), проективних методик (М. Люшера, незакінчених речень тощо) та малюнкових тестів. Проанализированы пути формирования психологической компетентности работников образовательной сферы в системе последипломного педагогического образования в рамках поведенческого подхода. В межкурсовой период специалисты имели возможность повышать свою психологическую компетентность в составе группы личностного роста. Интерпретированы результаты и определены направления дальнейшей работы, уровни сформированности психологической компетентности специалистов в системе последипломного педагогического образования, например, участники группы личностного роста демонстрировали высокий уровень сформированности профессионально важных качеств, то есть требований, предъявляемых к психологической структуре специалиста, выявления психологических компетенций, входящих в состав компетентности. Рассмотрен психологический инструментарий и сравнительные методики, например: личностные тесты психических состояний (тест Р. Кеттелла), методики диагностики показателей (А. Басса и А. Дарки), проективные методики (М. Люшера), незаконченные предложения и т.п.) и графические тесты. The article highlights the content of psychological competence, modern foreign and domestic approaches determine the competence, ways of forming competence at the Institute of Postgraduate Education.
  Повний текст PDF - 413.676 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вронська В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вронська В. Формування психологічної компетентності фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Вронська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_53.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського