Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Прокоф’єва М. Емпирічні дослідження дослідницько-рефлексивного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прокоф’єва М. Емпирічні дослідження дослідницько-рефлексивного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_42. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |