Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Прокоф’єва М. 
Емпирічні дослідження дослідницько-рефлексивного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_42
  Повний текст PDF - 290.412 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокоф’єва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокоф’єва М. Емпирічні дослідження дослідницько-рефлексивного компонента в структурі готовності майбутнього вчителя до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_42.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського