Джеджула О.
Сучасні підходи до проектування змісту технічної освіти у ВНЗ / О. Джеджула // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_23
Обгрунтувано підходи до змісту технічної підготовки у ВНЗ з урахуванням соціально-психологічної моделі сучасного інженера. З’ясовано зміст структурних елементів соціального досвіду: знання, сукупність різноманітних видів якого сприяє побудові в індивіда загального уявлення про навколишню дійсність; досвід здійснення способів діяльності; досвід творчої діяльності, його функція – подальший розвиток культури. Визначено головні принципи формування змісту технічної освіти: відповідність у всіх його елементах і на всіх рівнях потребам суспільства; єдність змістового та процесуального аспектів навчання; структурна єдність змісту освіти на різних рівнях його формування при русі від загальних до більш часткових і до конкретних форм його реалізації у процесі навчання.Обоснованы подходы к содержанию технической подготовки в ВУЗ с учетом социально-психологической модели современного инженера. Выяснено содержание структурных элементов социального опыта: знание, совокупность различных видов которого способствует построению у индивида общее представление об окружающей действительности; опыт осуществления способов деятельности; опыт творческой деятельности, его функция - дальнейшее развитие культуры. Определены основные принципы формирования содержания технического образования: соответствие во всех его элементах и на всех уровнях потребностям общества; единство содержательной и процессуальной сторон обучения; структурное единство содержания образования на разных уровнях его формирования при движении от общих к более частным и конкретным формам реализации в процессе обучения.In the article analyzes the requirements of modern technical education in higher education; summarizes the content of representation level technical education; reveals the essence of humanization and its impact on training professional technical direction; identifies the key provisions of the current approach to technical education content.
Цитованість авторів публікації:Джеджула О.
Бібліографічний опис для цитування:
Джеджула О. Сучасні підходи до проектування змісту технічної освіти у ВНЗ / О. Джеджула // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_23.
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)Джеджула Олена Михайлівна (педагогічні науки)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|