Наукова періодика України | Нова педагогічна думка | ||
Русіна Н. Методика підготовки та проведення автоматизованого тестового контролю знань у процесі підготовки майбутніх техніків-землевпорядників / Н. Русіна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_21 Окреслено основні переваги комп’ютерного тестового контролю: скорочення часу перевірки великого обсягу різноманітного навчального матеріалу в численній групі опитуваних, можливість регулювання заздалегідь визначеного рівня вимог за допомогою автоматизованої зміни ступеня складності запитань, можливість самоконтролю на попередньому етапі завдяки самооцінці результатів підготовки перед офіційним тестуванням, отримання об’єктивної оцінки з вивченням людського фактора, можливість організаційного зворотного зв’язку між студентом і викладачем із використанням мережі Інтернет, можливість формування узагальнених статистичних оцінок результатів контролю, а отже, й самого процесу навчання. Обгрунтовано основні етапи комп’ютерного тестового контролю: розробка (конструювання) тесту, апробація тесту, проведення тестових іспитів, оцінювання індивідуальних результатів (вимірювання), визначення рейтингу, тобто місця індивідуальних результатів за раніше підготовленою шкалою оцінювання, узагальнений аналіз результатів; повторне тестування у разі необхідності. Репрезентовано приклад тестового завдання із навчальної дисципліни “Землевпорядне проектування”. Наведено вимоги до вибору програмного забезпечення.Представлены основные преимущества компьютерного тестового контроля: сокращение времени проверки большого объема разнообразного учебного материала в многочисленной группе опрашиваемых, возможность регулировки заранее определенного уровня требований с помощью автоматизированного изменения степени сложности вопросов, возможность самоконтроля на предыдущем этапе благодаря самооценке результатов подготовки перед официальным тестированием, получение объективной оценки с изучением человеческого фактора; возможность организационной обратной связи между студентом и преподавателем с использованием сети Интернет, возможность формирования обобщенных статистических оценок результатов контроля, а следовательно, и самого процесса обучения. Обоснованы основные этапы компьютерного тестового контроля, в частности: разработка (конструирование) теста, апробация теста, проведение тестовых экзаменов, оценивание индивидуальных результатов (измерения), определение рейтинга, то есть места индивидуальных результатов по предварительно подготовленной шкале оценивания, обобщенный анализ результатов, повторное тестирование в случае необходимости. Представлен пример тестового задания по учебной дисциплине “Землеустроительное проектирование”.In the article the features methods of training and the automated knowledge testing of educational discipline in the training of future technicians surveyors. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Русіна Н. Методика підготовки та проведення автоматизованого тестового контролю знань у процесі підготовки майбутніх техніків-землевпорядників / Н. Русіна // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |