Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Федорець В. 
Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров’я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки / В. Федорець // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_67
З позицій кордоцентризму проаналізовано деякі тенденції педагогіки суспільства постмодерну, актуалізовано віковий підхід як ціннісний імператив. У контексті гуманістичного підходу із врахуванням проблем кардіологічного здоров’я досліджено питання раннього навчання і соціалізації, а також феномен прив’язаності та антиципації. С позиций кордоцентризма проанализированы некоторые тенденции педагогики общества постмодерна, актуализирован возрастной подход как ценностный императив. В контексте гуманистического подхода с учетом проблем кардиологического здоровья исследованы вопросы раннего обучения и социализации, а также феномен привязанности и антиципации. From the standpoint of some of the trends analyzed modern pedagogy postmodern society, last updated on age as a valuable approach imperative. In the context of a humanistic approach to meet the challenges of Cardiology investigated health issues early learning and socialization, as well as the phenomenon of attachment and anticipation.
  Повний текст PDF - 306.524 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федорець В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федорець В. Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров’я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки / В. Федорець // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_67.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського