Тимощук О. 
Практичні аспекти викладання курсу "Сходинки до інформатики": з досвіду роботи / О. Тимощук, А. Тимошко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_30
Висвітлено практичні аспекти викладання пропедевтичного курсу “Сходинки до інформатики” на прикладі досвіду спеціалізованої школи розвитку І ступеня № 5 м. Сарни. Охарактеризовано напрями навчальної та розвивальної діяльності учнів у процесі вивчення курсу “Сходинки до інформатики”, ефективні форми діяльності та нетрадиційні форми взаємодії у процесі викладання курсу. Цей курс розглянуто як важливий інструмент, що сприяє успішному навчанню учнів, формуванню їх предметних та ключових компетентностей, всебічному розвитку дитини молодшого шкільного віку. Описано напрями навчальної та розвивальної діяльності учнів у процесі вивчення курсу – пізнавальний, прикладний, алгоритмічний, розвивальний, а також підтримки, корекції і пропедевтики знань, умінь і навичок із основних предметів. Зроблено висновок, що використання комп’ютерних технологій на уроках у початковій школі надає нові можливості для розвитку здібностей дитини, активно включає її у навчальний процес, підвищує зацікавленість, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу.Освещены практические аспекты преподавания курса пропедевтики “Ступеньки к информатике” на примере опыта специализированной школы развития I степени № 5 г. Сарны. Определены направления учебной и развивающей деятельности учащихся при изучении этого курса, эффективные формы деятельности и нетрадиционные формы взаимодействия при преподавании курса. Курс рассмотрен как важный инструмент, способствующий успешному обучению учащихся, формированию их предметных и ключевых компетентностей, всестороннему развитию ребенка младшего школьного возраста. Описаны направления учебной и развивающей деятельности учащихся при изучении курса – познавательный, прикладной, алгоритмический, развивающий, а также поддержки, коррекции и пропедевтики знаний, умений и навыков по основным предметам. Сделан вывод о том, что использование компьютерных технологий на уроках в начальной школе предоставляет новые возможности для развития способностей ребенка, активно включает его в учебный процесс, повышает заинтересованность, способствует лучшему усвоению учебного материала.When covering the practical aspects of teaching a course propedeutics “Steps to science on the example of a specialized school of I degree №5 Sarny. It’s considered the directions of the training and development activities of students in the study of this course, effective forms of action and non-traditional forms of interaction in teaching the course. The course is considered as an important tool to promote excellence in learning, students form their subject and key competences, the full development of children of primary school age. Describes the types of education and development activities of students in the study of the course – cognitive, application, algorithmic, develop and support, correction and propedeutics knowledge and skills in core subjects. It is concluded that the use of computer technology in the classroom in an elementary school provides new opportunities for the development of the child's abilities and actively include it in the learning process, increases the interest, promotes better learning.
  Повний текст PDF - 305.134 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тимощук О.
  • Тимошко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тимощук О. Практичні аспекти викладання курсу "Сходинки до інформатики": з досвіду роботи / О. Тимощук, А. Тимошко // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 97-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Тимощук Олександр Станіславович (педагогічні науки)
  • Тимощук Олена Олексіївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського