Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Козяр М. 
Інноваційні технології як інструмент студентоцентрованого підходу в практичній підготовці майбутнього інженера / М. Козяр // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_28
Розглянуто питання вдосконалення професійної підготовки майбутнього інженера й одержання ним професійно-практичних компетенцій у процесі вивчення дисципліни “Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіка”. Підкреслено, що провідна роль у цьому процесі належить інноваційно-комунікативним технологіям (ІКТ), активним методам навчання та практичній підготовці. Проаналізовано використання інформаційних технологій у графічній підготовці майбутнього фахівця, що забезпечує підтримку педагогічних рішень у системі “викладач – комп’ютер – студент”. Наведено спектр базових програмних продуктів, що розглядаються у процесі вивчення дисциплін загальноматематичного, природничого та загальнопрофесійного циклу. Зроблено акцент на застосуванні ІКТ науково-педагогічними працівниками ВНЗ у графічній підготовці майбутнього фахівця на території України та ближнього зарубіжжя. Акцентовано увагу, що такий підхід дозволяє забезпечити загальний рівень підготовки в галузі ІКТ і надає можливість вивчення дисциплін спеціальних циклів на сучасному рівні. Зроблено висновок, що упровадження в навчальний процес інноваційних технологій стимулює прогрес вищої освіти, перетворює його на динамічну сферу підготовки кваліфікованих фахівців, які зможуть бути конкурентоспроможними на ринку праці.Рассмотрены вопросы совершенствования профессиональной подготовки будущего инженера и получения им профессионально-практических компетенций в процессе изучения дисциплины “Начертательная геометрия, инженерная и компьютерная графика”. Подчеркнуто, что ведущая роль в этом процессе принадлежит инновационно-коммуникативным технологиям (ИКТ), активным методам обучения и практической подготовке. Проанализировано использование информационных технологий в графической подготовке будущего специалиста, что обеспечивает поддержку педагогических решений в системе “преподаватель – компьютер – студент”. Приведен спектр базовых программных продуктов, изучаемых при освоении дисциплин общематематического, естественного и общепрофессионального циклов. Сделан акцент на применении ИКТ научно-педагогическими работниками вузов в графической подготовке будущего специалиста на территории Украины и ближнего зарубежья. Акцентировано внимание на том, что такой подход позволяет обеспечить общий уровень подготовки в области ИКТ и предоставляет возможность изучения дисциплин специальных циклов на современном уровне. Сделан вывод о том, что внедрение в учебный процесс инновационных технологий стимулирует прогресс высшего образования, превращает его в динамическую сферу подготовки квалифицированных специалистов, которые смогут быть конкурентоспособными на рынке труда. The problems of improving training of future engineers and get them professionally and practical competence in the process of studying the discipline “Descriptive geometry, engineering and computer graphics”. It’s emphasized that the leading role in this processes of innovation and communication technologies (ICT), the active methods of teaching and practical training. Pointed out that the practical training with theoretical is the leading part of the whole of professional higher education and creates two organizationally related aspects of a single process of cognition. Reviewing the use of information technology in the graphic preparation of the future specialist that provides support for pedagogical decisions in the “teacher – a computer – a student”. The spectrum of basic software, studied during the development of general mathematical sciences, natural and general trade cycles. Emphasis is placed on the use of ICT research and teaching staff of universities in the graphics training of future specialists in Ukraine and abroad. The attention is focused on the fact that such an approach allows for the overall level of ICT training, and provides an opportunity to study subjects of special cycles to date. It is concluded that the introduction into the educational process innovation stimulates the progress of higher education, turns it into a dynamic sphere of training of qualified professionals who will be able to be competitive in the labor market.
  Повний текст PDF - 382.524 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Козяр М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Козяр М. Інноваційні технології як інструмент студентоцентрованого підходу в практичній підготовці майбутнього інженера / М. Козяр // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Козяр Михайло Миколайович (педагогічні науки)
  • Козяр Микола Миколайович (1957–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського