Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Красовська О. 
Дидактична структура та типи уроків образотворчого мистецтва у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. Красовська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_23
Висвітлено актуальну проблему сучасної педагогіки мистецтва – класифікація та дидактична структура уроків образотворчого мистецтва у початковій школі, їх місце і значення у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано зміст навчальної та робочої програми з курсу “Образотворче мистецтво з методикою викладання”, наведено сучасні вимоги до уроку образотворчого мистецтва та схему типів уроків образотворчого мистецтва. Обговорено типологію уроків у початкових класах, викладено етапи структури комбінованого уроку образотворчого мистецтва у початкових класах. Узагальнено, що кожен етап уроку повинен бути методично правильним, змістовним, побудованим відповідно до характеру матеріалу, який вивчається.Освещена актуальная проблема современной педагогики искусства − классификация и дидактическая структура уроков изобразительного искусства в начальной школе, их место и значение в содержании профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы. Проанализировано содержание учебной и рабочей программы по курсу “Изобразительное искусство с методикой преподавания”, приведены современные требования к уроку изобразительного искусства и схему типов уроков изобразительного искусства. Обсуждена типология уроков в начальных классах, изложены этапы структуры комбинированного урока изобразительного искусства в начальных классах. Обобщено, что каждый этап урока должен быть методически правильным, содержательным, построенным в соответствии с характером материала, который изучается. The article deals with the actual problem of modern pedagogy of art − classification and structure of didactic lessons fine art in elementary school, their place and value in the content of training of future primary school teachers. Analyzes the contents of the training and the work program for the course “Visual arts teaching methodology”, given the modern requirements for fine arts lessons learned and chart types of art. Typology discussed lessons in primary school, set out the steps of the lesson structure combined fine arts in the elementary grades. Summarized that each phase of the lesson should be methodologically correct, meaningful, built in accordance with the nature of the material that is being studied.
  Повний текст PDF - 312.827 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Красовська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Красовська О. Дидактична структура та типи уроків образотворчого мистецтва у змісті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. Красовська // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Красовська Ольга Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського