Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Фурса О. 
Якість професійної підготовки фахівців із дизайну як запорука успішної модернізації дизайн-освіти / О. Фурса // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_33
Проаналізовано змістове наповнення концепту "якість професійної підготовки фахівців із дизайну". Розглянуто наукові підходи до визначення її проблематики. Сформульовано авторське бачення побудови організаційно-педагогічної системи якісної професійної підготовки дизайнерів з огляду на трансформаційні процеси як масштабного, так і локального характеру. Доведено, що якість підготовки фахівців визначається відповідністю знань, умінь, навичок, здобутих у ВНЗ, відповідністю професійно необхідних особистісних якостей вимогам виробництва, рівнем виробничих відносин і перспектив їх розвитку. Визначено взаємообумовленість якості вищої дизайнерської освіти рівня особистісно-професійної культури педагогічним умовам їх підготовки.Проанализировано содержательное наполнение концепта “качество профессиональной подготовки специалистов по дизайну”. Рассмотрены научные подходы к определению ее проблематики. Сформулировано авторское видение построения организационно-педагогической системы качественной профессиональной подготовки дизайнеров с учетом трансформационных процессов как масштабного, так и локального характера. Доказано, что качество подготовки специалистов определяется соответствием знаний, умений, навыков, полученных в ВУЗ, соответствие профессионально необходимых личностных качеств требованиям производства, уровню производственных отношений и перспектив их развития. Определена взаимообусловленность качества высшего дизайнерского образования, уровня личностно-профессиональной культуры педагогическим условиям их подготовки.The essence of the concept “the quality of design specialists training” is revealed in the article; the existing approaches to determining its level are analyzed as well as the author’s its own position concerning creation of the organizational and pedagogical quality of designers training is formulated. The author proved that the quality of training is determined by the relevance of knowledge, skills acquired in higher school, vocational formation of the necessary personal qualities, the requirements of modern production, the level of production relations and the prospects for their development. The quality of modern design higher education should be determined by the development of personal and professional culture of the experts which is determined by the conditions of their training.
  Повний текст PDF - 298.613 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фурса О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фурса О. Якість професійної підготовки фахівців із дизайну як запорука успішної модернізації дизайн-освіти / О. Фурса // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фурса Оксана Олександрівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського