Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Базиль Л. 
Форми і методи реалізації технології формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / Л. Базиль // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_19
Розглянуто форми та методи технології формування літературознавчої компетентності в освітньому процесі ВНЗ, згруповані за рівнем самостійності й пізнавальної активності студентів: репродуктивні, евристичні, дослідницькі та рефлексивні методи. На прикладі викладання курсів "Порівняльне літературознавство" та "Теорія та історія літературної критики" в НПУ ім. М. Драгоманова наведено деякі аспекти технології написання творів різноманітних жанрів. Проаналізовано види завдань, які застосовувалися в авторській технології формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. Виокремлено основні види навчальної діяльності студентів в рамках дослідницького, рефлексивного методів навчання.Рассмотрены формы и методы технологии формирования литературоведческой компетентности в образовательном процессе ВУЗ, сгруппированные по степени самостоятельности и познавательной активности студентов: репродуктивные эвристические, исследовательские и рефлексивные методы. На примере преподавания курсов "Сравнительное литературоведение" и "Теория и история литературной критики " в НПУ им. М. Драгоманова приведены некоторые аспекты технологии написания произведений различных жанров. Проанализированы виды задач, которые применялись в авторской технологии формирования литературоведческой компетентности будущих учителей украинского языка и литературы. Выделены основные виды учебной деятельности студентов в рамках исследовательского, рефлексивного методов обучения.In the article the methodological features of forming technology implementation of future Ukrainian language and literature teacher’s literary competence are disclosed. Special attention is paid to the methods and forms oriented to the development of critical thinking and literary and pedagogical reflection, particularly to reproductive, heuristic, research and reflective practices.
  Повний текст PDF - 331.418 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Базиль Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Базиль Л. Форми і методи реалізації технології формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / Л. Базиль // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Базиль Людмила Олександрівна (1977–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського