Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Ляхоцька Л. 
Концептуальні засади модернізації дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти (університетський досвід) / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_14
Визначено основні завдання дистанційного навчання в Університеті менеджменту освіти (УМО) НАПН України: створення порталу, підвищення кваліфікації викладачів, підготовка студентів до використання ІТ, модернізація освітнього інформаційного простору університету, розробка електронних навчальних курсів, підготовка молодих викладачів, упровадження дистанційних технологій у заочну форму навчання, створення на базі УМО єдиного центру е-навчання ВНЗ ППО. Описано концептуальні педагогічні положення, що є підгрунтям навчального процесу: самостійна пізнавальна діяльність суб’єкта навчання, вміння самостійно одержувати знання, активна пізнавальна діяльність суб’єкта навчання, підбір педагогічних технологій відповідно до специфіки дистанційної форми навчання, активна педагогічна взаємодія суб’єктів педагогічного процесу, зворотний зв'язок системи контролю. Висвітлено зміст нормативного модуля "Відкрита освіта та дистанційне навчання", до структури якого входять три модулі: "Відкрита освіта", "Дистанційне навчання", "Модернізація освітньої діяльності навчального закладу". Определены основные задачи дистанционного обучения в Университете менеджмента образования АПН Украины: создание портала, повышение квалификации, подготовка студентов к использованию ИТ, модернизация образовательного информационного пространства университета, разработка электронных учебных курсов, подготовка молодых преподавателей, внедрение дистанционных технологий в заочную форму обучения, создание на базе УМО центра электронного обучения ВУЗ в системе ППО. Описаны концептуальные педагогические положения, являющиеся основой учебного процесса: самостоятельная познавательная деятельность субъекта обучения, умение самостоятельно получать знания, активная познавательная деятельность субъекта обучения, подбор педагогических технологий в соответствии со спецификой дистанционной формы обучения, активная педагогическое взаимодействие субъектов педагогического процесса, обратная связь системы контроля. Освещено содержание нормативного модуля "Открытое образование и дистанционное обучение", в структуру которого входят три модуля: "Открытое образование", "Дистанционное обучение", "Модернизация образовательной деятельности учебного заведения".In this article describes the conceptual basis of modernization of distance learning in post-graduate pedagogical education based on the analysis of educational activities and scientific researches of University of education of management NAPS of Ukraine.
  Повний текст PDF - 419.653 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ляхоцька Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ляхоцька Л. Концептуальні засади модернізації дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти (університетський досвід) / Л. Ляхоцька // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ляхоцька Лариса Леонідівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського