Наукова періодика України Нова педагогічна думка


Сеньовська Н. 
Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів-словесників / Н. Сеньовська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_55
З метою розробки та реалізації особистісно зорієнтованої моделі педагогічної освіти, розрахованої на підготовку висококваліфікованого вчителя, охарактеризовано найважливіші аспекти психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів-словесників на сучасному етапі розвитку освіти. Класифіковано та наведено у таблиці психічні якості особистості, що необхідні для успішного викладання мови та літератури. Розглянуто основні форми, методи та напрямки навчальної, наукової та виховної роботи, що використовуються у ході підготовки майбутніх учителів-філологів. Зазначено, що у навчальному процесі зростає частка нових освітніх технологій, інноваційних форм і методів навчання, самостійної роботи студентів. Перспективним напрямком подальших досліджень є розробка та апробація міжпредметних лекцій та курсів.С целью разработки и реализации личностно ориентированной модели педагогического образования, рассчитанной на подготовку высококвалифицированного учителя, охарактеризованы важнейшие аспекты психолого-педагогической подготовки будущих учителей-словесников на современном этапе развития образования. Классифицированы и представлены в таблице психические качества личности, необходимые для успешного преподавания языка и литературы. Рассмотрены основные формы, методы и направления учебной, научной и воспитательной работы студентов, используемые при подготовке будущих учителей-филологов. Отмечено, что в учебном процессе растет доля новых образовательных технологий, инновационных форм и методов обучения, самостоятельной работы студентов. Перспективным направлением дальнейших исследований является разработка и апробация межпредметных лекций и курсов.The major aspects of psychological and pedagogical preparation of future teachers-philologists on the modern stage development of education are characterized in the article. Internals, necessary for the successful teaching languages and literatures, are classified. Basic forms, methods and directions for educational, scientific and educator work of students are determined.
  Повний текст PDF - 290.127 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сеньовська Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сеньовська Н. Особливості психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів-словесників / Н. Сеньовська // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_55.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сеньовська Надія Леонідівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського