Наукова періодика України | Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"] | ||
Бєлікова Ю. В. Онлайн опитування як інструмент реалізації маркетингових завдань ВНЗ / Ю. В. Бєлікова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Соціологія. - 2015. - Т. 258, Вип. 246. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdusoc_2015_258_246_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бєлікова Ю. В. Онлайн опитування як інструмент реалізації маркетингових завдань ВНЗ / Ю. В. Бєлікова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Соціологія. - 2015. - Т. 258, Вип. 246. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdusoc_2015_258_246_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |