Наукова періодика України | Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"] | ||
Щербак О. В. Лексико-семантичні маркери впливу інтерперсональних субкодів комерційної телереклами / О. В. Щербак // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Мовознавство. - 2016. - Т. 278, Вип. 266. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2016_278_266_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Лексико-семантичні маркери впливу інтерперсональних субкодів комерційної телереклами / О. В. Щербак // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Мовознавство. - 2016. - Т. 278, Вип. 266. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2016_278_266_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |