Наукова періодика України Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика


Андросович К. 
Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів / К. Андросович, Р. Бідненко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_9
На основі результатів діагностики за комплексом тестів було визначено проблемні фактории розвитку обдарованої особистості. Запропоновано способи розв'язання виявлених труднощів через залучення особистості до певного виду діяльності: участь у навчально-виховних та соціальних проектах і квестах; допомога вчителю з організаційних питань (відповідальність), науково-методичне забезпечення педагогічного складу закладів освіти з питань розвитку особистості та її соціалізації.
  Повний текст PDF - 247.033 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андросович К.
  • Бідненко Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андросович К. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів / К. Андросович, Р. Бідненко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андросович Ксенія Анатоліївна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського