Наукова періодика України | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | ||
Андросович К. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів / К. Андросович, Р. Бідненко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_9 На основі результатів діагностики за комплексом тестів було визначено проблемні фактории розвитку обдарованої особистості. Запропоновано способи розв'язання виявлених труднощів через залучення особистості до певного виду діяльності: участь у навчально-виховних та соціальних проектах і квестах; допомога вчителю з організаційних питань (відповідальність), науково-методичне забезпечення педагогічного складу закладів освіти з питань розвитку особистості та її соціалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андросович К. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів / К. Андросович, Р. Бідненко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |